top of page
White Nightstand

מה זה הום סטייג'ינג?

הום סטייג'ינג היא שיטה שפותחה בארה"ב בשנות ה-70, והיום זו הדרך היחידה למכור דירה אצל קרוב ל-80% מהאמריקאים. בשנים האחרונות המודעות להום סטייג'ינג ולתרומתו עלתה משמעותית גם בשוק הנדל"ן הישראלי. 



​מטרתה של שיטת ההום סטייג'ינג היא להעלות את ערך הדירה בעזרת השקעה מינימלית וכך לאפשר את מכירתה בזמן הקצר ביותר ובסכום מקסימלי. לרוב אין שום סיבה לבצע השבחה בעזרת שיפוצים מורכבים ויקרים כדי להשביח את הנכס שלך לקראת מכירה - ברוב המקרים השקעה כזאת לא תצדיק את עצמה. ניסיון עבר ומחקרים מוכיחים כי השקעה של בין 1%-3% בלבד מערך הנכס, מעלה את מחירו ב 7%-10%, ומאפשרת למוכרו פי שתיים מהר יותר.

הבית שלך תמיד שווה יותר לאחר תהליך ההום סטייג'ינג - זוהי אמנות של יצירת אווירה ומצבי רוח, ולכן השיטה נותנת לך הרבה יותר מסתם "הכנת הבית למכירה". מדובר בהרבה מעבר לניקיון, צביעה והתיקונים הקטנים... עיצוב פנים הבית בעזרת השיטה מאפשר ליצור את ההרגשה הנכונה אצל הקונה. בעזרת השיטה הבית שלך יראה גדול יותר, מואר יותר, נקי יותר, חם יותר, אוהב יותר, והכי חשוב - הום סטייג'ינג יגרום לקונים פוטנציאלים לרצות לרכוש אותו.

האמנות להלביש את הבית באופן שהכי מתאים למכירה בעיני קונה ממוצע, דומה לאפקט שנותנת בובת ראווה בחנות בגדים. כשאנו נכנסים לחנות בגדים ובה מדפים על גבי מדפים מלאים בבגדים מקופלים בכל מיני צבעים, לעתים אנו פשוט הולכים לאיבוד ולא מצליחים לזהות את הבגד שמתאים לנו. אך מספיק מבט אחד בבובת הראווה במרכז החנות, אשר הולבשה על ידי יועצי האופנה בטוב טעם, כשכל פרטי הלבוש מותאמים זה לזה בגזרה ובצבע... וזה נותן לנו מייד את הויז'ן המלא של איך הבגדים יכולים להראות עלינו ועושה חשק למדוד את כל הסט. קרה לך פעם? אז בדיוק בדרך הזאת עובדת שיטת ההום סטייג'ינג ומשפיעה על הקונה הפוטנציאלי של ביתך - הבית עובר תהליך שבסיומו הקונה הפוטנציאלי שנכנס אליו מקבל את הויז'ן המלא של איך הבית הזה יכול להיות ולהרגיש הבית שלו.



בנוסף לזה, הלבשת הבית בעזרת שיטת ההום סטייג'ינג תיצור את אפקט ה -wow  על כל מי שנכנס לתוך הבית כדי להתרשם ממנו. מטרתנו היא לגרום לכל קונה פוטנציאלי שיגיע אל ביתך, להגיד לעצמו בלב: "נעים לי פה, ובא לי להשאר", או "זה מרגיש לי כמו בית, פה הייתי רוצה לגור"! ההרגשה הזו היא מה שהמבקר יזכור כשיחזור הביתה כדי לקבל את ההחלטה. לא תמיד הוא יזכור את המבנה המדוייק של הסלון או את הסדר של חדרי השינה, אבל הוא כן תמיד יזכור איך הרגיש כשהיה בתוך הבית

למה זה עובד? כי החלטה כזאת היא תמיד רגשית - כל השיקולים השכלתניים אשר הביאו את הקונים הפוטנציאליים אל ביתך, עלולים לאבד ממשקלם כבר בדקה הראשונה, אם הקונה נכנס אל הבית ו"לא התחבר אליו" או "לא הרגיש בו בבית". אם הבית מיושן, לא מסודר, מוזנח - זה מה שיראה מי שיכנס אליו. לרוב האנשים פשוט אין את היכולת לראות את הפונציאל האמיתי של הנכס ואת הויז'ן שמאחורי הספה המוכתמת או הפורמייקה המצהיבה במטבח המיושן. בדיוק כאן הנישה המעניינת הזאת של הום סטיילינג באה לידי ביטוי - על מנת לא להשאיר שום מקום לטעויות או לדמיון המצומצם של הקונה הממוצע.



הנכם מוזמנים לעיין בדף הפרויקטים שלנו, ולהתרשם מעבודתינו. בגלל אופי המשימה אנו יודעים להתאים את עצמינו גם ללקוחות בעלי תקציב מוגבל, בעלי דירות יד שניה, וגם ליזמים וקבלנים אשר זקוקים לעיצוב של דירות לדוגמא. ניתן לראות כי השבחת נכסים אפשרית גם בהשקעה כספית נמוכה מאוד, כאשר משתמשים אך ורק בריהוט של בעלי הבית, ומספר מצומצם של אביזרים ואקססוריז. כמו כן בדף הפייסבוק שלנו תוכלו למצוא טיפים שונים מתחום בניין ודיור, ולהבין איך למכור דירה ביותר כסף. 

למה הום סטייג'ינג?

כי הבית שלכם תמיד שווה יותר לאחר תהליך ההום סטייג'ינג.

הנה כמה מספרים שמדברים בעד עצמם:

מהו הרווח שלכם לאחר השבחה באמצעות ​הום סטייג'ינג​​​​​​​​​​​​​​​ ?

מחקרים מראים כי השקעה של 1%-3% בלבד מערך הנכס, מעלה את ערכו ב7%-10%!


זמן שווה כסף

מחקרים נוספים מראים כי תהליך ההום סטייג'ינג מקצר את הזמן של מכירת דירה בכ- 68%, וחוסך למוכרים תשלומי משכנתא או שכירות בלתי רצויים.



אל תמהרו להוריד את המחיר

על פי סקר נרחב שנערך בקרב מתווכים, תהליך של מכירת בית אשר נמשך יותר מחודשיים, יסתיים בהורדת מחיר של לפחות 6% בגלל הלחץ בו נמצאים המוכרים. השקעה מינימלית בהום סטייג'ינג תמנע מכם להפסיד את הכסף.​ 



אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני

​הרושם הראשוני שלנו נוצר במהלך 10 השניות הראשונות, והוא בעל המשקל הרב ביותר בתהליך קבלת ההחלטה של הקונה. אמנם בתחילת התהליך מעורבים שיקולים רבים כגון תקציב, אזור מגורים, מספר חדרים... אך את ההחלטה הסופית בין הנכס שלכם לנכס אחר יעשה הקונה הפוטנציאלי על בסיס רגשי, כיוון שמה שהוא תמיד יזכור, זה את הרגשת ה-wow או "זה מרגיש לי כמו בית"! לכן תהליך הלבשת הבית הוא חשוב כל כך, על מנת להציג את הבית במיטבו כבר במפגש הראשון - הרושם שיווצר במפגש זה, הוא זה שיגרום לקונה הפוטנציאלי ללכת למקום אחר או להגיש את הצעת המחיר על הנכס!


יצאתם לשוק בלי להכין את הבית למכירה? עזרתם למתחרים באזור למכור את שלהם
המצב הנוכחי של שוק הנדל"ן בישראל מוזכר בכל פורום נדלן - ברור שלקונים יש ציפיות גבוהות ואפשרויות רבות.
תהליך ההום סטייג'ינג נותן לכם את היתרון המיידי ומבדיל את נכסכם  מנכסים דומים, והופך בקלות את הקונים הפוטנציאליים לקונים בפועל.



אל תסמכו על הדמיון של הקונה

רק 10% מקוני הבתים מסוגלים לדמיין את הפוטנציאל המלא של הנכס אותו הם רואים. זה משאיר אתכם עם 90% מהאוכלוסיה שלא מסוגלת לדמיין מעבר למראה עיניה. אינכם רוצים שהקונים יפספסו את הנכס שלכם ואת יתרונותיו רק כי לא הצליחו לדמיין את הפוטנציאל המלא שלו. 



זיכרו שאתם לא אובייקטיבים לגבי עיצוב פנים הבית שלכם

מחקרים  מראים כי אנשים הגרים בבית מעל שנתיים, אינם מסוגלים לראות אותו באופן אובייקטיבי, ולכן אינם רואים את החסרונות שהקונה רואה במבט ראשון.



תמונה שווה אלף מילים​

יותר מ- 90% מהקונים מתחילים את החיפוש באינטרנט, ומנפים בתים רבים כבר בשלב זה. צילום נכון של הנכס לאחר תהליך ההום סטייג'ינג, יעזור לכם להתבלט מבין שאר הדירות בשוק, ולתת לקונים הפוטנציאליים סיבה חזקה להגיע אל ביתכם.

100% שביעות רצון

כי מגיעה לכם טפיחה על השכם לאחר שעשיתם את כל שביכולתכם כדי להשפיע על המכירה של הרכוש הכי יקר שלכם, על מנת לקבל עליו את המחיר המקסימלי במינימום זמן.

Interior Design

שאלות נפוצות

שאלת המוכר: "תמיד כשחברים מבקרים בביתנו אנו מקבלים עליו מחמאות! למה אתם חושבים שההום סטייג'ינג ישפר את סיכויי המכירה? הבית גם ככה נראה טוב."

תשובה: לרגע לא נמעיט ביכולות העיצוב שלכם! אין לנו ספק שהמחמאות שקיבלתם הגיעו לכם.

אך אם למרות זאת אתם עדיין מתקשים למכור את נכסכם, הסיבה לכך עשויה להיות קשורה לכך שטעמכם האישי אולי אינו קולע לטעמו של הקונה הפוטנציאלי הממוצע.

מכירת בית תמיד תתבצע מהר יותר כאשר קונה פוטנציאלי ירגיש חיבור רגשי לבית, ולכן עליכם לקלוע לטעמו של הקונה הממוצע עלידי יצירת מכנה משותף כמה שיותר רחב. זוהי הדרך הבטוחה לעלות את הסיכוי שהקונים הפוטנציאלים יתחברו לנכס, יתאהבו בו, וירצו לקנות אותו.

בזכות ההיכרות העמוקה שלנו עם השוק והפסיכולוגיה של הקונה, הבקיאות שלנו בכל חידושי עולם העיצוב בשילוב טכניקות הום סטייג'ינג ייחודיות, מידע נדלן שצברנו והניסיון הרב שרכשנו עם השנים - אנחנו נאפשר לכם להשיג את המטרה הזאת בזמן הקצר ביותר ובמינימום השקעה מצידכם. חלק משמעותי בתהליך מכירת דירה הוא להשיל את הנוסטלגיה ולזכור שמטרתכם היא לסגור את העסקה הטובה ביותר עם האדם הבא שיכנס להתרשם מנכסכם.

שאלת המוכר: "אנחנו חיים בבית כבר שנים, ומכירים את כל יתרונותיו.  במה אתם יכולים כבר לתרום לנו?"

תשובה: אנשים החיים בבית יותר משנה לא יכולים להיות אובייקטיבים כלפיו, ומסיבה זו אינם יכולים להיות אפקטיביים במהלך הכנת הבית למכירה. ישנה נטיה לשכוח את הדברים שהפריעו לכם בעבר, כיוון שהעין מתרגלת אליהם עם הזמן, ואנשים מפסיקים לשים לב למה שנהייה חלק משגרת חיי היומיום במהלך השנים.

קרמיקה מצהיבה, הבלאגן על שולחן פינת האוכל שהפך למקום איחסון עם שנים, כתם על הספה בסלון, שידה שחונקת את החדר, או תריס תקוע... יבלטו מיד לעין לאדם הנכנס לבית בפעם הראשונה. הרושם הראשוני של הדירה "חנוקה ומיושנת" עשוי למנוע ממנו להציע לכם את המחיר ההולם עבור הנכס, ואף לגרום לו לוותר עליו לחלוטין!

שניה לפני שזה קורה אנחנו נכנסים לתמונה! בעין מקצועית ורעננה נזהה מייד את כל היתרונות של הנכס - נבליט אותם בעזרת טכניקות ייחודיות של הלבשת הבית; נזהה את חולשותיו - ונעשה לו את הטיפול הקוסמטי ההולם תוך כדי התאמת עיצוב פנים הבית! נלביש את הבית באופן כזה שימחיש את הפוטנציאל המלא שלו, במטרה לגרום לקונה הפוטנציאלי לרצות לגור בו, ולעורר בו השראה לרמת החיים שהצגנו לו.

שאלת המוכר: "זו לא זריקת כסף - להשקיע בנכס שגם ככה מיועד למכירה?"

תשובה: זו השקעה שמחזירה את עצמה לפחות כפליים - ROI כאן מאוד גבוה.

מחקרים מראים כי בית העומד למכירה יותר מ-4 שבועות, ימכר בממוצע בכ-6% פחות ממחירו ההתחלתי, בגלל הלחץ בו נמצאים המוכרים. בעזרת תהליך ההום-סטייג'ינג, הדורש השקעה נמוכה מאוד של בין 1% ל-3% בלבד מערך הנכס, תצליחו לסגור את העיסקה במהירות, ולרוב גם במחיר גבוה יותר משדרשתם בתחילת הדרך.

הכנת דירה למכירה בעזרת הום סטייג'ינג דורשת השקעה הרבה יותר נמוכה מהכסף המופסד בתהליך משא ומתן והורדת המחיר הראשונה.

שאלת המוכר: "האם אנחנו צריכים לעזוב את הבית במהלך תהליך ההום סטייג'ינג?"

תשובה: ברוב המקרים הדיירים בנכס יכולים להמשיך בשגרת חייהם כמעט ללא שינוי. במהלך הפרויקט תהיה אולי אי נוחות מסוימת, אך היא זמנית בלבד ותשתלם כיוון שבזכותה תהליך השיווק של הנכס יתקצר. זיכרו - בתים שעברו הום סטייג'ינג נמכרים מהר יותר!

בתום התהליך של הכנת דירה למכירה ידרשו לכם לא יותר מ-15 דקות של סידור בסיסי לקראת ביקורו של הקונה הפוטנציאלי, וזאת עפ"י רשימת משימות יעודית שנספק לכם. יחד עם זאת, לנוחיותכם מומלץ לרכז את הפגישות עד כמה שניתן. 

שאלת המוכר: "האם כדאי לעשות הום סטייג'ינג גם בנכס חדש ולא מאוכלס?"

תשובה: כדאי בהחלט! השקעה מינימלית בנכס חדש יכולה להכריע באיזה מחיר הוא ימכר ותוך כמה זמן.

בין אם מדובר בדירות חדשות מהקבלן, או דירות יד שניה - תמיד חלל ריק נראה קטן יותר מחדר מרוהט.  אשליה זו נוצרת בזכות האלמנטים התלת מיימדיים המצויים בחדרים - הריהוט נותן פרופורציה לחלל בו הוא ממוקם. 

אנחנו נרהט את ביתכם העומד למכירה בצורה נכונה, כך שכל מי שיכנס להתרשם ממנו יקבל תחושה של מרחב אופטימלי וזרימה טובה של החללים בבית. נכסי יוקרה יעוצבו בצורה אלגנטית ויוקרטית על מנת לשדר לקונים הפוטנציאליים את רמת החיים הגבוהה שהם מחפשים.

סיבה נוספת היא התחושה הביתית והחמימה שהקונה לא יכול לקבל בתוך ארבע קירות ריקים. אבל כשהקונה יכנס אל ביתכם לאחר שעיצבנו אותו בשיטת ההום סטייג'ינג - כבר ברגע הראשון הוא ירגיש שם "בבית".
חשוב לזכור שההחלטה הסופית בבחירת וקניית נכס היא רגשית, והינה מבוססת על תחושת הביתיות והרושם הראשוני הנעים שנוצר בבית מסויים, וחסר בבתים אחרים.

בזכות ההום סטייג'ינג נוכל ליצור את תחושת "הבית" הנכונה עבור הקונים גם בבית לא מאוכלס.

שאלת המוכר: "פנה אלי מישהו שמעוניין לקנות דירה להשקעה. לא עדיף לי כבר לסגור את העסקה ולגמור עם זה? הרי זה מוריד ממני את כל הכאב ראש, וחוסך לי זמן וכסף"

תשובה: מי שמחפש דירה להשקעה מעוניין ב"מציאה" ולכן בדרך כלל יציע לך מחיר נמוך יחסית למה שניתן לקבל בשוק. אנו מאמינים שלא זו המטרה שלך! מטרתך היא לקבל על הנכס שלך את המחיר הגבוה ביותר שניתן. אנו מציעים לך להסתכל על הבית כמקור הכנסה, ולעשות עליו את "הסיבוב הכספי" בעצמך, לפני שאתה תורם את זה במתנה ליזם מהרחוב. בעזרת תהליך הום סטייג'ינג מהיר וקל שנבצע עבורך, תתאפשר השבחה של ערך דירה זו בעיני כל קונה פוטנציאלי שמחפש בית למגורים. כי גם אחרי מעט השקעה, הבית שלך שווה יותר .

Modern Dining Room
bottom of page